• Header N-VA Berlare
N-VA Berlare

Het Nieuwsblad: 'Marie-Christine Vleminckx lijsttrekster bij N-VA'

Op 4 juni 2012

‘Zij is één van onze mensen met ervaring in verkiezingen en zetelde al enkele maanden in de gemeenteraad, aldus voorzitter Marnic De Wilde bij de voorstelling.

‘Met haar ervaring, onze nieuwe ideeën en de motivatie en overtuiging van de andere kandidaten om het N-VA-project te steunen trekken we voor het eerst met een eigen lijst naar de kiezer.'

‘We staan achter de nationale slogan ‘De kracht van verandering' en willen graag mijn ervaring ten dienste stellen, maar het is ook de wens om nu echt op het beleid te wegen', verduidelijkte de lijsttrekster

De lijst telt op dit moment twintig namen van leden uit de partij die op de oproep reageerden om aan de verkiezingen deel te nemen. ‘Want bij de keuze van de kandidaten was voor ons de motivatie van groot belang', aldus de voorzitter. ‘We zoeken nog een tweetal vrouwen en willen op 11juli de volledige lijst en de volgorde voorstellen.'

In alfabetische volgorde komen naast de lijsttrekster ook de volgende mensen op de N-VA-lijst : Manuel Aelbrecht, Albrecht Arbijn, Eric Bonnarens, Marie-Jose Bracke, Annelies Claeys, Jana Claus, Harry De Paepe, Frederique De Vos, Marnic De Wilde, Peter Floren, Jan Joos, Marc Kesteleyn, Maria Mees, Yvan Nimmegeers, Sheila Vandendriessche, Hilde Van Doorselaere, Marc Van Driessche en Karen Van Eetvelde.