N-VA Berlare deelt chocolaatjes uit aan jeugdbewegingen

Op 19 februari 2014

Naar jaarlijkse gewoonte organiseerden we het voorbije weekend onze Valentijnactie. Vorig jaar hadden we oog voor de bewoners en werknemers in de zorgsector van Berlare. Dit jaar wouden we onder het motto van “N-VA ziet u graag” de jeugdwerking in onze gemeente een hart onder de riem steken.
Op deze manier toonden we hen onze dankbaarheid voor hun wekelijkse inzet en voor hun enthousiasme in het organiseren van activiteiten die bijdragen tot de ontwikkeling van onze jongeren. We beloonden hen voor deze inzet met een kleine attentie onder de vorm van chocolaatjes. We gingen onder meer langs bij de KSJ en de verschillende Chirobewegingen actief in Berlare en Overmere. Onze actie werd met enthousiasme onthaald.
Uiteraard hebben we ook, net als vorig jaar, chocolaatjes uitgedeeld aan de gewone man in de straat. Op zaterdagvoormiddag vatten we, ondanks koude en wind, post aan de Delhaize in Overmere. Ook hier deelden we chocolaatjes uit en dit werd enorm geapprecieerd.