N-VA Groot-Berlare maakt volledige lijst bekend

Op 10 augustus 2012

Op 10 augustus keurden de leden van de Berlaarse N-VA de 23 namen goed die zich kandidaat stellen voor de lokale verkiezingen. “Daarmee presenteren we een volledige lijst, met zelfs meer vrouwen dan mannen”, vertelt afdelingsvoorzitter Marnic De Wilde trots.

Op de lijst staan niet alleen de ‘vaste bekenden’ van de afdeling. De partij treedt ook naar buiten met een paar opmerkelijke namen. Zo stelt Albrecht Arbyn zich voor de eerste maal kandidaat. De man is lokaal bekend als één van de medestichters van de wielergroep “De Puitenrijders”.  De 22-jarige Jana Claus is niet alleen kandidaat voor de lokale verkiezingen, maar zij is tevens finaliste voor  Miss Global Belgium. Met Ilse Van Accolyen heeft de partij een representatieve vertegenwoordiger van de horecazaken aan het Donkmeer te strikken. Ook Eric Bonnarens, een bekende accountant in de gemeente, engageert zich voor de partij.

“Onze lijst bestaat uit een gezonde mix van zelfstandigen, bedienden, arbeiders, gepensioneerden, leraars en studenten. Onze jongste kandidate is 20 en onze oudste kandidaat 77. Ik denk dat onze lijst een goede staalkaart is van de Berlaarse bevolking. Met deze sympathieke groep willen we de verandering in Berlare waarmaken.”, aldus Marnic De Wilde.