Ledenvergadering juni 2016

Op 1 juli 2016
1e ledenvergadering

Voor onze ledenvergadering in ‘Den Boerenkrijg’ begin juni konden wij rekenen op een goede opkomst. Nadat het bestuur zichzelf had voorgesteld en onze actie plannen had toegelicht, werd er aan de hand van een reeks vragen gepeild naar de mening van de aanwezige leden. Dit leidde een aantal keer tot stevige en boeiende discussies. Het bestuur kan nu volop aan de slag met de resultaten ervan en bij de volgende ledenvergadering zal er zeker meer tijd voorzien worden voor debat.

Onze n-va afdeling Berlare-Overmere-Uitbergen bestaat exact 10 jaar en aan het eind van de vergadering werden onze stichters terecht letterlijk in de bloemetjes gezet! Nadien werd er uiteraard nog “nagekaart” en werden de kelen gesmeerd tot laat in de avond.

Wij doen hier nogmaals beroep op onze leden en sympathisanten om eventuele vragen, suggesties en/of ideeën te melden aan onze bestuursleden. Samen staan we immers sterker in onze voorbereiding op de verkiezingen in 2018.